Vikendica, kucica, klijet
(prestaro za odgovor)
Baka
2009-08-22 08:59:42 UTC
Pozdrav grupi, trazim vikendicu, kucicu, klijet :) ne ispod 50m2
trazim da je novije, uredeno, mora imati struju, vodu, asfaltirani put,
uredne papire.Podrucje Varazdinske i Medimurske zupanije, nesto sam
sigurno zaboravila :) ako se sjetim dopisem, u meduvremenu molim sve
ponude- pozeljno sa slikama saljite na moj mail, najprije izbacite visak
iz mail adrese ( makni. )
U nadi da ce biti puno ponuda ostanite pozdravljeni.
pluton
2009-08-25 05:27:44 UTC
[...]
sigurno i susjedi moraju biti fini, sa ureðenim klijetima, njegovanim
zelenilom, noænim osvjetljenjem dvori¹ta...
pa tko bi tu i¹ao piti?!
Baka
2009-08-25 08:47:36 UTC
sigurno i susjedi moraju biti fini, sa uređenim klijetima, njegovanim
zelenilom, noćnim osvjetljenjem dvorišta...
pa tko bi tu išao piti?!
Malo si zabrijao? Da, pozeljno je da su susjedi fini i kulturni ljudi.
Piti? Smisao kucice, vikendice, klijeti se svodi na pijancevanje?
Poluretardirani alkoholicari i preglasne cajke definitivno nisu ono na
kaj se palim niti trazim. Imas kakvu konstruktivnu primjedbu ili ti je
samo dosadno? Cula sam da je taman u tijeku akcija ciscenja ambrozije,
pa ako ti je dosadno....
pluton
2009-08-25 09:21:26 UTC
Post by Baka
Post by pluton
[...]
ne, smisao klijeti je u mucenju svih seljana da ne zvrndaju traktorima i
kosilicama kad ti dojdes na vikend.
smisao je da ti oni odrzavaju sve prilazne ceste urednima, prohodnima, i da
daju svoju zemlju za prosirenje puteva, e kako bi se vas par vikendasa moglo
sa svojim prijateljima bezbrizno voziti i mimoilaziti.
smisao takvih klijeti je da se tamo slusa bach, toni cetinski i thompson.
a sve uz kapljicu vina dotegljenog iz medjimurja u zagorje, ili enjingija.
kao, to je fino, a i kosta, a mi imamo para, pa... kaj ti seljaci znaju.

kao sto dalmatinci preziru 'kontinentalce' u apartmanima i vikenidcama na
moru, tako i zagorci osjecaju ove vikendase.
koji sav otpad kojeg naprave, a imaju ga puno, vecinom bacaju po sumama.
ili na putu doma kroz razna sela odbacuju vrece sa smecem po grabama.
znam ja vrlo dobro o kakvim vikendasima pricam.
a ovo je jedan takav, ocito...
Baka
2009-08-25 12:47:08 UTC
Post by pluton
[...]
O čemu ti pričaš ???? Ovi novi lijekovi koje si dobio ti ne pomažu ili
su to nuspojave? Šta,prodao si svoju klijeticu u kojoj si se opijao i
ubio ono malo moždanih sivih stanica za siću nekome iz grada pa si sad
nadrkan na sve? Uzmi si vremena i napiši malo veću lamentaciju, ovime me
nisi impresionirao, potkrijepi sve izvještajima lokalnih ekoloških
udruga, objavi recenzije eminentnih socioloških studija o vrstama glazbe
koje se slušaju u vikendicama i zašto se slušaju, ma otvori na facebooku
profil i pozovi ljude na bojkot korištenja vikendica u zagorju na način
koji nije reguliran "plutonovim aksiomom". Budi malo kreativniji, ovakvo
suhoparno piskaranje na usenetu je prožvakano, kako bi onaj kreten na
VIP reklami rekao "Halo.......u kojem stoljeću ti živiš".
Kako znaš o kakvim vikendašima pričaš neću te zamarati previše, ovaj
post je ionako dug pa bi lako čitajući ga i koncentrirajući se na tekst
mogao zaboraviti disati i onesvijestiti se, budući da ti dvije stvari
raditi simultano možda predstavlja napor, a uostalom tko si ti da bi se
ja s tobom prepirala, ha?

EOD
ajemrunner
2009-08-25 13:11:41 UTC
"Baka" <***@vip.hr> wrote in message news:h70mg6$39q$***@ss408.t-com.hr...
kako bi onaj kreten na
VIP reklami rekao "Halo.......u kojem stoljeæu ti Ÿivi¹".
Da se ne svede sve na suptilno optuŸivanje njega za stereotipnost, evo malo
i tebe, optuŸuje¹ njega a ovom izjavom si se i sama stavila u isti ko¹. Nije
da je netko u pravu, ti si stavila jako lijep oglas i nadam se da æe¹ naæi
ono ¹to traŸi¹