Stan do 1200kn u najam
(prestaro za odgovor)
Neno
2010-01-07 15:46:39 UTC
Odgovorna,uredna i zaposlena studentica traŸi stan do nekih 1200kn u najam
Pozz
Neno
2010-01-07 19:16:09 UTC
Zagreb
Mirjana
2010-01-10 17:23:16 UTC
savjet ... nadji cimera-icu, pa trazite stan za 2500kn
Neno
2010-01-11 13:46:25 UTC
Post by Mirjana
Post by Neno
Post by Neno
Odgovorna,uredna i zaposlena studentica traŸi stan do nekih 1200kn u najam
Pozz
Zagreb
savjet ... nadji cimera-icu, pa trazite stan za 2500kn
Ma stavio sam oglas za prijateljicu,ali to sto kazes je istina.To sam joj i
ja rekao ali kaze da bi,ako je ikako moguce,voljela imati privatnosti
pogotovo zato sto je fizioterapeut pa da moze koji put i doma odraditi kojeg
pacijenta.
Znam da je prilicno tesko naci garsonijeru za tu cijenu a kamoli stan ali
reko da probam,nema sto izgubiti.
Hvala na savjetu i pozz...:D

Mirjana
2010-01-10 17:22:38 UTC
Post by Neno
Post by Neno
Odgovorna,uredna i zaposlena studentica traŸi stan do nekih 1200kn u najam
Pozz
Zagreb
:D